OUR HISTORY

בניית היסוד

המהגר הגרמני ארהארדט קוך, בן 37, אמן מיומן, ראה הזדמנות לעצב מחדש את התהליך ואת איכות כובעי האופנה. בשנת 1920 החלום שלו הפך למציאות כשהוא לקח הלוואה מאחותו, רוז, כדי להקים את New Era Cap Co. המומחיות שלו והפתיחות לחידושים הובילו את החברה לייצור 60,000 כובעים בסגנון גטסבי בשנה הראשונה.

שינוי סגנון

בשנת 1932 הצטרף הבן של ארהארדט, הרולד, אליו לעסק. הרולד שם לב שהביקוש לכובעי האופנה פוחת, בעוד הביקוש לכובעי בייסבול המקצועי התחיל לגדול. באותו הזמן הציעה New Era מוצר חדש לשוק – כובע הבייסבול. כובע הבייסבול המקצועי הראשון של New Era יוצר בשנת 1934 לקבוצת הבייסבול של קליבלנד אינדיאנס.

התמודדות

מלחמת העולם השנייה הייתה תקופה קשה, וגם עבורNew Era התקופה לא הייתה יוצאת דופן. מחסור חמור בבדים, אך משפחת קוך הייתה מקורית, השיגה בדים מיותרים במחוז הבגדים בעיר ניו יורק. למעשה, הבד שבו הכובעים יוצרו בתקופה זו נצבע במכונת הכביסה בבית המשפחה כדי להתאים לצבעי הקבוצות המקומיות.

לידת אייקון

עד שנת 1950 הייתה New Era היצרנית העצמאית היחידה שסיפקה כובעים לקבוצות הבייסבול הגדולות. בין לקוחותיה הבולטים נימנו בין 16 מהקבוצות הגדולות באותה התקופה, כמו: ברוקלין דודג’רס, סינסינטי רדס, קליבלנד אינדיאנס ודטרויט טייגרס. בשנת 1954 עיצב הרולד את הכובע fitted של New Era בסגננון ה- 59FIFTY, ונתן לו מראה יותר עכשווי.

פריצת הדרך

כדי להתאים לחברה הגדלה, הרולד, שהוביל את המאמץ, פתח מפעל בדרבי, ניו יורק, ליד בית המשפחה. המיקום הפך למפעל לייצור הבלעדי של הכובע האיקוני 59FIFTY לאחר שהוכיח את עצמו, הוזמנה New Era על ידי ליגת הבייסבול הבכירה למכור ישירות לכל הקבוצות בפגישות החורף השנתיות שלה. זה היה השלב המכריע בדרך של המותג לבלעדיות עם הליגה.

הדור הבא

בשנת 1972 הוקצאה נשיאות החברה לבן של הרולד, דויד, 14 שנה לאחר שהחל לעבוד בחברה. מאוחר יותר, כריס קוך (הבן של דויד), המשיך את המסורת והתחיל לעבוד במפעל הייצור בדרבי בשירות סבו ואביו.

קדימה ולמעלה

בהנחיית דויד קוך, שנות ה-80 הפכו לעשור של צמיחה עקבית. החברה הפיקה כובעים לספורט האקדמאי, לליגות הבייסבול הבינלאומיות והתחילה למכור כובעים לאנשי הספורט.

הזריקה הכפולה

לאחר שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לספק את כובעי המשחק לליגת הבייסבול המקצועית בשנת 1993, וחוותה את ההתמודדות הראשונה עם כובע האופנה המותאם אישית בשנת 1996 שעוצב ע״י ועבור ספייק לי. New Era עיצבה את העתיד של יצירתיות ושיתוף פעולה.

ללכת בגדול או ללכת הביתה

החזון שהוביל את צמיחת New Era בשנות ה-20 וה-30 המשיך להיות פעיל וחי בחלקו הראשון של שנות האלפיים. התהליכים הגלובליים של החברה המשיכו עם פתיחת משרדים באירופה, ביפן ובאוסטרליה במהלך שנתיים.

על המגרש

לאחר עשורים ככובע הרשמי במגרשים של הMLB, התמקדה New Era בהשלמת הבלעדיות שלה עם הליגות הגדולות בארץ. בשנת 2012, הפכה New Era לכובע הקו הרשמי של ה-NFL, ובשנת 2016, הפכה לכובע המשחק הרשמי של ה-NBA; דבר שהפך את New Era למותג היחיד בהיסטוריה של הספורט שיש לו זכויות בלעדיות לכובעים שהשחקנים יחבשו על הקווים ובמגרש המשחק, ואחריו, לכל שלוש הליגות הגדולות בארה”ב באותו הזמןNew Era התרחבה גם לכדורגל האירופי עם שותפויות רשמיות באופנת הכובע עם מנצ’סטר יונייטד וטוטנהאם הוטספור. הביקוש לכובעי New Era המשיך עם עסקאות נוספות בספורט המנועים, גולף, רוגבי וקריקט.

במסגרת התהילה

כשהיא מביטה אחורה למאה השנים הראשונות שלה, חברת New Era מזהה את עצמה רק בהתחלה. המותג עבר גלים של תקופות, פחות טובות ויותר טובות, תמיד במוקד המחשבה האיכות והסיפור הטוב. בשנת 2020, התחייבה החברה מחדש ליצירת מוצרים איכותיים, בניית קשרים חזקים ולשינוי המשחק בעולמות הספורט והתרבות. בעזרת הכובע האייקוני 59FIFTY כבסיסה, צפוי לנו עתיד של מוצרים חדשים ומרגשים, תמיד עם התחשבות באותנטיות.

בניית היסוד

המהגר הגרמני ארהארדט קוך, בן 37, אמן מיומן, ראה הזדמנות לעצב מחדש את התהליך ואת איכות כובעי האופנה. בשנת 1920 החלום שלו הפך למציאות כשהוא לקח הלוואה מאחותו, רוז, כדי להקים את New Era Cap Co. המומחיות שלו והפתיחות לחידושים הובילו את החברה לייצור 60,000 כובעים בסגנון גטסבי בשנה הראשונה.

שינוי סגנון

בשנת 1932 הצטרף הבן של ארהארדט, הרולד, אליו לעסק. הרולד שם לב שהביקוש לכובעי האופנה פוחת, בעוד הביקוש לכובעי בייסבול המקצועי התחיל לגדול. באותו הזמן הציעה New Era מוצר חדש לשוק – כובע הבייסבול. כובע הבייסבול המקצועי הראשון של New Era יוצר בשנת 1934 לקבוצת הבייסבול של קליבלנד אינדיאנס.

התמודדות

מלחמת העולם השנייה הייתה תקופה קשה, וגם עבורNew Era התקופה לא הייתה יוצאת דופן. מחסור חמור בבדים, אך משפחת קוך הייתה מקורית, השיגה בדים מיותרים במחוז הבגדים בעיר ניו יורק. למעשה, הבד שבו הכובעים יוצרו בתקופה זו נצבע במכונת הכביסה בבית המשפחה כדי להתאים לצבעי הקבוצות המקומיות.

לידת אייקון

עד שנת 1950 הייתה New Era היצרנית העצמאית היחידה שסיפקה כובעים לקבוצות הבייסבול הגדולות. בין לקוחותיה הבולטים נימנו בין 16 מהקבוצות הגדולות באותה התקופה, כמו: ברוקלין דודג’רס, סינסינטי רדס, קליבלנד אינדיאנס ודטרויט טייגרס. בשנת 1954 עיצב הרולד את הכובע fitted של New Era בסגננון ה- 59FIFTY, ונתן לו מראה יותר עכשווי.

פריצת הדרך

 כדי להתאים לחברה הגדלה, הרולד, שהוביל את המאמץ, פתח מפעל בדרבי, ניו יורק, ליד בית המשפחה. המיקום הפך למפעל לייצור הבלעדי של הכובע האיקוני 59FIFTY לאחר שהוכיח את עצמו, הוזמנה New Era על ידי ליגת הבייסבול הבכירה למכור ישירות לכל הקבוצות בפגישות החורף השנתיות שלה. זה היה השלב המכריע בדרך של המותג לבלעדיות עם הליגה.

הדור הבא

בשנת 1972 הוקצאה נשיאות החברה לבן של הרולד, דויד, 14 שנה לאחר שהחל לעבוד בחברה. מאוחר יותר, כריס קוך (הבן של דויד), המשיך את המסורת והתחיל לעבוד במפעל הייצור בדרבי בשירות סבו ואביו.

קדימה ולמעלה

בהנחיית דויד קוך, שנות ה-80 הפכו לעשור של צמיחה עקבית. החברה הפיקה כובעים לספורט האקדמאי, לליגות הבייסבול הבינלאומיות והתחילה למכור כובעים לאנשי הספורט.

הזריקה הכפולה

לאחר שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לספק את כובעי המשחק לליגת הבייסבול המקצועית בשנת 1993, וחוותה את ההתמודדות הראשונה עם כובע האופנה המותאם אישית בשנת 1996 שעוצב ע״י ועבור ספייק לי.  New Era עיצבה את העתיד של יצירתיות ושיתוף פעולה.

ללכת בגדול או ללכת הביתה

החזון שהוביל את צמיחת New Era בשנות ה-20 וה-30 המשיך להיות פעיל וחי בחלקו הראשון של שנות האלפיים. התהליכים הגלובליים של החברה המשיכו עם פתיחת משרדים באירופה, ביפן ובאוסטרליה במהלך שנתיים.

על המגרש

לאחר עשורים ככובע הרשמי במגרשים של הMLB, התמקדה New Era בהשלמת הבלעדיות שלה עם הליגות הגדולות בארץ. בשנת 2012, הפכה New Era לכובע הקו הרשמי של ה-NFL, ובשנת 2016, הפכה לכובע המשחק הרשמי של ה-NBA;  דבר שהפך את New Era למותג היחיד בהיסטוריה של הספורט שיש לו זכויות בלעדיות לכובעים שהשחקנים יחבשו על הקווים ובמגרש המשחק, ואחריו,  לכל שלוש הליגות הגדולות בארה”ב באותו הזמןNew Era  התרחבה גם לכדורגל האירופי עם שותפויות רשמיות באופנת הכובע עם מנצ’סטר יונייטד וטוטנהאם הוטספור. הביקוש לכובעי New Era המשיך עם עסקאות נוספות בספורט המנועים, גולף, רוגבי וקריקט.

במסגרת התהילה

כשהיא מביטה אחורה למאה השנים הראשונות שלה, חברת New Era מזהה את עצמה רק בהתחלה. המותג עבר גלים של תקופות, פחות טובות ויותר טובות, תמיד במוקד המחשבה האיכות והסיפור הטוב. בשנת 2020, התחייבה החברה מחדש ליצירת מוצרים איכותיים, בניית קשרים חזקים ולשינוי המשחק בעולמות הספורט והתרבות. בעזרת הכובע האייקוני 59FIFTY  כבסיסה, צפוי לנו עתיד של מוצרים חדשים ומרגשים, תמיד עם התחשבות באותנטיות.